توجه داشته باشید تمامی محصولات قبل از ورود به انبار در واحد کنترل کیفی مجموعه دادلی از نظر سلامت و کیفیت بصورت دقیق و کامل بررسی شده و سپس تحویل واحد های دیگر به منظور اندازه گیری، عکاسی و در نهایت فروش داده خواهد شد.
در توضیحات و مشخصات هر محصول موارد و اندازه های مورد نیاز برای انتخاب و سفارش راحت تر و ساده تر شما، اعم از اندازه های ابعاد محصول و توضیحات مورد نیاز برای انتخاب سایز (با توجه به قواره های مختلف کشور ها) برای هر محصول درج شده است. همچنین رنگبندی و تصاویر پشت و نزدیک محصولات در تصاویر هر محصول قابل مشاهده می باشد.
با توجه به این که کلیه پروسه کنترل، اندازه گیری، عکاسی و فروش توسط نیرو های انسانی انجام میشود ممکن است سهواً خطاهایی صورت گیرد که همواره سعی بر کمتر شدن این خطا ها میباشیم. با این حال مسئولیت هر گونه مشکل و یا اشتباه از سمت مجموعه دادلی پذیرفته بوده و مشکل پیش آمده را در اسرع وقت رفع خواهیم کرد.
شرایط بازگرداندن و تعویض کالا به چه شکل است؟
بازگرداندن و تعویض محصول در سه مورد امکان پذیر است که در ادامه توضیح داده خواهد شد:
۱- اگر محصول خریداری شده دارای ایراد یا اشکال باشد:
- اشکال و یا ایراد محصول باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد پشتیبانی مجموعه دادلی اطلاع داده شود.
- کالا میبایست در بسته بندی مجموعه دادلی، به همراه لیبل یا بستهبندی محصول (در صورت وجود) به مجموعه دادلی بازگردانده شود.
- نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی مجموعه دادلی، بسته بندی و یا لیبل محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان بازگرداندن و تعویض کالا را از بین خواهد برد.
- استفاده نادرست مشتری از محصول که باعث ایجاد پارگی، لک و یا بو شود، امکان بازگرداندن و تعویض کالا را از بین خواهد برد.
۲- اگر محصول خریداری شده از نظر مشخصات، ظاهر فیزیکی و یا رنگ با مشخصات نوشته شده مغایرت داشته باشد:
- هرگونه مغایرت در رنگ، طرح، سایز و یا کسری اقلام همراه محصول، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول، به واحد پشتیبانی مجموعه دادلی اطلاع داده شود.
- اگر مغایرت (مثل رنگ یا طرح، سایز و …) قبل از استفاده از محصول قابل مشاهده بود، باید محصول در شرایط اولیه خود بوده و به هیچ وجه از آن استفاده نشده باشد.
- عکسبرداری و اندازه گیری محصولات توسط مجموعه دادلی انجام میشود که به منظور اطلاع و کمک به خرید مشتری است و ممکن است گاها در جزییات با کالای اصلی تفاوت های کمی داشته باشد که به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. (خصوصاً در مورد رنگ محصول با توجه به تفاوت نمایشگر های مختلف دستگاه ها ممکن است حدود 10 تا 20 درصد اختلاف وجود داشته باشد)
۳- اگر مشتری به هر دلیل از خرید خود منصرف شود
- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به سفارشاتی تعلق میگیرد که پس از دریافت توسط مشتری بسته بندی آن باز نشده باشد. هر گونه دخل و تصرف در بسته بندی به هر شکل امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از محصول استفاده نشده باشد.
- مجموعه دادلی سفارشات را به صورت روزانه ارسال میکند، اگر قبل از ارسال سفارش نیاز به ویرایش و یا لغو سفارش به هر دلیل داشتید، باید هر چه سریع تر به واحد پشتیبانی مجموعه دادلی اطلاع داده شود.
- اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، میباسیت تا حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول به واحد پشتیبانی مجموعه دادلی اطلاع داده شود.
- اگر محصول به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. کالاهایی که به دلیل مسائل بهداشتی نمیتوانند پس داده شوند، شامل این بند نمیباشند.
- در صورت انصراف از خریدهزینه ارسال کاملا به عهده مشتری خواهد بود.
- استرداد لباس زیر (شورت، سوتین، زیرپوش، مایو، ساپورت و بادی فانتزی)، جوراب شلواری، پاپوش و لباس راحتی (روب دو شامبر) به دلیل مسائل بهداشتی امکان پذیر نیست.
- همه محصولات دسته بندی لباس زیر (و محصولاتی که در قسمت مشخصات آنها ذکر شده که امکان مرجوعی ندارند) به دلیل مسائل بهداشتی به هیچ وجه قابل بازگشت و تعویض نمی باشند.
محصول را فقط با پست پیشتاز به نشانی مجموعه در قسمت تماس با ما ارسال کنید. پس از دریافت و بررسی کامل محصول توسط مجموعه دادلی، با مشتری ارتباط برقرار شده و بلافاصله هزینه برگشت پستی عودت داده خواهد شد. (فقط برای موارد ۱ و ۲)
مجموعه دادلی به وظایف طبیعی خود در قبال مشتریان اگاه است، به همین سبب محصولاتی که مرجوع و به انبار مجموعه دادلی بازگشت داده میشوند، به دلیل مسائل بهداشتی از پروسه فروش خارج خواهند شد.
لطفاً قبل از هر گونه اقدام با واحد پشتیبانی (02182801590) تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین (از من بپرس) به کارشناسان مجموعه دادلی اطلاع دهید و از ارسال محصول بدون هماهنگی اکیداً خودداری کنید.